Ви можете повернути/обмінювати товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам Закон про захист прав споживача. Повернення/обмін товару здійснюється шляхом повернення нам придбаного товару з подальшим відшкодуванням коштів покупцю.
Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:

товар, що не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, не зазнавав змін тощо;
товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
збережено всі ярлики та заводське маркування.
Ми повернемо кошти сплачені за Ваше замовлення після отримання товару, що повертається до нас на склад і розгляду поданої заяви на повернення/обмін товару, але не пізніше 30 днів згідно частини 4 ст. 12 Закону про Захист прав споживачів з моменту надходження нам даного товару та заяви на повернення/обмін товару.

У яких випадках може бути відмовлено в обміні/поверненні товару?

Відмова в обміні/поверненні товару може бути з наступних причин:

порушена цілісність та збереження гарантійних пломб, фірмової упаковки тощо;
є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару;
 

Звертаємо Вашу увагу на те, що посилки, надіслані з пересиланням за рахунок отримувача, ми не отримуємо і вони будуть повернені відправнику.

Якщо повернення посилки відбулося з вини магазину, а саме:

  • товар не відповідає опису на сайті магазину
  • код отриманого товару не відповідає коду замовленого товару
  • бракований товар

Ми компенсуємо Вам вартість пересилки після отримання копії квитанції перевізника.